Press "Enter" to skip to content

Reklama zewnętrzna. Zdefiniuj grupę docelową i inne porady

1. Grupa docelowa

Reklama zewnętrzna to forma reklamy wykorzystująca duże, niejednokrotnie podświetlane bilbordy bądź znaki na zewnątrz budynków w celu promowania produktów i usług. Reklama zewnętrzna obejmuje plakaty w pomieszczeniach publicznych, takich jakże przystanki autobusowe i centra handlowe. Obejmuje też bardziej tradycyjne formy oznakowania, takie jakże billboardy i znaki drogowe.

http://reklamki.pl/oferta/kasetony-reklamowe/kaseton-jednostronny-standard/

Najpopularniejszą formą reklamy zewnętrznej jest reklama billboardowa. Billboardy to duże plakaty umieszczane wzdłuż poboczy dróg bądź innych obszarów o wysokim natężeniu ruchu, które zazwyczaj reklamują artykuł albo usługę dużymi literami oraz jasnymi kolorami.

2. Trafna lokalizacja

Decyzja o wyborze odpowiedniej lokalizacji dla reklamy zewnętrznej jest niezwykle istotna. Najlepsze lokalizacje billboardów zapewnią Ci największą ekspozycję i największy ruch.

Wybór lokalizacji billboardu powinien składać się na rodzaju reklamowanego produktu albo usługi, grupie docelowej i budżecie.

Przy podejmowaniu decyzji o lokalizacji billboardu należy wziąć pod uwagę dużo czynników. Należy przede wszystkim wziąć pod uwagę grupę docelową, a potem budżet. Możesz także dowiedzieć się, jakie inne billboardy znajdują się w okolicy, zanim podejmiesz ostateczną decyzję.

3. Wyróżnij się niekonwencjonalnymi ideami na reklamy zewnętrzne

Twórcze pomysły na reklamy zewnętrzne są ważne, by wyróżnić się na tle konkurencji. Jedna z najbardziej udanych kampanii była wykonywana przez firmę Pepsi. Przeprowadzili kampanię, w jakiej wystawili billboard z napisem „Come Alive With Pepsi”, który wybierał się na Times Square. Ta kampania naprawdę się wyróżniała, dlatego była tak inna z tegoż, co robili wszyscy inni.

Najlepszym sposobem na wymyślenie innowacyjnych wpływów na reklamy zewnętrzne jest zastanowienie się, czego docelowi odbiorcy poszukują w reklamie oraz jakże dać im wartość, której także nie mają. Na przykład, gdy sprzedajesz nowy artykuł, możesz chcieć zareklamować go w nowy sposób, aby ludzie zauważyli to, jeżeli idą ulicą albo przejadą obok Twojego billboardu czy kasetonu reklamowego.

Be First to Comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *